Wednesday, July 18, 2007

Stomach problem, again

今年都唔知做mut,每幾個禮拜就肚屙。有時仲發燒。是否今年有凶星高掛?
病得來,心情又唔好、脾氣差;搞到成日黑面神gum既樣,仲瘦左成10磅……識我既人都知道,我怕瘦,而家直情瘦到面都lup埋。
心情唔好,連至親的都黑面對待;沒辦法,請了解我的苦況。唯有講聲對不起,Sorry lor.
剛剛從尼泊爾回來,過兩個禮拜又去歐洲了。You're right, I'm excited too。本身的工作甚少需要出差(最多都只是去附近的省市),而歐洲都有成6年沒去過了。記得從某雜誌專欄中看過,年輕人應該每年都到一處沒去過的地方旅遊。今年都起碼去過尼泊爾,下個月還會去法國的Mont St. Michel及德國的Kassel。唉,d歐羅gum貴,我想暑假之後要再次瘦身了,沒錢開飯啊嘛。
今天Fun告知一個好消息,就是Sandy真的會在11月開個唱,而且仲會在最新的EMAX Star Hall 舉行。無論是場地/形式而言都會是嶄新的嘗試,希望出來的效果會滿意吧。開gum多場,應該睇邊場呢?
不如又睇睇相哩。。。

Pashmina 是尼泊爾/喀什米爾的著名特產。Quality及style都有好多種。價錢由HKD$200至$1,000都有。

另外,茶葉都是尼泊爾山區的特產。Ilam及Darleeling就是該處最頂級的出產。還有花茶、生果茶等


每個地方的戶外廣告都有一些特點。尼泊爾有很多香煙廣告(仲沒有法律管制),通常都是一個很專業look的男士在喜瑪拉亞山脈下用手機講電話。


在Baktapur這個UNESCO世界遺產中這個廟宇的柱上,刻有Karma Sutra經文裏面的幾個做愛場面。其中比較搞笑的是有個女人被男伴搞時在洗頭。唔知是個男人技術稍遜,還是女人的房事都是比較死板/千篇一律呢?

4 comments:

Fun said...

歐洲.. 我從來沒有去過呢~~ 我想去南美先呀~

得知叫你幫我買Pashmina啦~~

如果林小姐真係開10場,咁會破產喎~ 仲有個咁隔攝,下下都要搭的士呢~~

Fun said...

用中文寫blog就要學下廣東字啦~~

gum = 咁 (廣東拼音 - gam)
mut = 乜 (廣東拼音 - mat)
lor = 囉 (廣東拼音 - law)

多謝!

CH Mak said...

As somebody who can't use Changjie or Sucheng (and have to rely solely on Putonghua PinYin), those Canto words are simply non-existent.
Gum Ho Yi Deem?

:))

Fun said...

唔理得咁多,成個tone緊要啲~~