Friday, September 26, 2008

是我不是我?

What do you think?

好似旺角搬货阿叔。。。

而且更像ogake的大佬。。。

5 comments:

Ogake said...

嘩哈哈~ 大佬~ 我搵左你好多年啦~ 阿媽身體好好,唔使擔心~

Wordy said...

面型錯哂,但皺哂眉懶 serious 有 d 神韻

CH Mak said...

O: 係meh? 阿媽剛同我講,話細佬呢排英俊左、fit左窩。。。

W: 面形沒有一個像的,這個不錯。不像你的,完全錯曬。可能你沒有拼圖的Sen屎...haha

Wordy said...

有款面型好似你架

咁咪好囉,玩完都唔怕俾人點相

Anonymous said...

唔多似喎,等我嚟!